Výzva
PÍSEMNÁ VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A K PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE
k veřejné zakázce malého rozsahu na dodávku zadanou dle Závazných pokynů pro žadatele a příjemce podpory v OPŽP a Závazných postupů pro zadávání zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v programovém období 2007 – 2013.
Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 137/2006 Sb.
„Svážíme bioodpad z města Jáchymov“
1. Identifikační údaje zadavatele
Název zadavatele: Služby Jáchymov, spol. s.r.o.
Sídlo zadavatele: náměstí Republiky 1, 362 51 Jáchymov
IČ: 25249835
Osoba oprávněná jednat: Ing. Bronislav Grulich, jednatel společnosti
Telefon: +420 606 037 753
Email, webové stránky: sluzbyjachymov@mestojachymov.cz; http://jachymov.sluzby.cz
kontaktní osoba: Ing.David Plíštil, Ph.D., MBA
TENDRA spol. s r.o.
Adresa: Legionářů 72/15, 276 01 Mělník
IČ: 01820265
DIČ: CZ01820265
e-mail: verejnezakazky@tendra.cz
webové stránky: www.tendra.cz
telefon: +420 313 035 219, +420 607 059 266
2. Název a popis předmětu zakázky
Název předmětu zakázky: „Svážíme bioodpad z města Jáchymov“
Místo plnění veřejné zakázky: město Jáchymov
Doba plnění veřejné zakázky: do 10.11.2015
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nákladního automobilu a kontejnerů, která obsahuje:
Nákladní automobil včtněkontejnerového hákového nosič
Velkoobjemové kontejnery
Sítěna kontejnery
a to za podmínek a v rozsahu specifikovaném v popisu přdměu dodávky s rozpočem a zadávací dokumentací.
Kód CPV zakázky:
Dodávka: CPV
Podvozky s výměnými nástavbami 34144500-3
Kontejnery a nádoby na odpad a odpadky 34928480-6
3. Přdpokládaná hodnota zakázky bez DPH
- Celkový rozpočt: 1 920 000,00 Kčbez DPH
4. Lhůta a místo pro podání nabídek
Lhůta: začátek běhu lhůty pro podání nabídek: 7.8.2015
konec běhu lhůty pro podání nabídek: 24.8.2015 v 10:00 hod.
Místo pro podání nabídek: Firma TENDRA spol. s r.o., Legionářů 72/15, 276 01 Mělník
Nabídky lze poslat doporučenou poštou nebo kurýrní službou na adresu společnosti TENDRA spol. s r.o., případně po telefonické dohodě osobně na tel. +420 313 035 219; +420 607 059 266.
Vázanost nabídky je 90 dní ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům, s nimiž může zadavatel uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy nebo do zrušení zadávacího řízení.
5. Hodnotící kritéria a způsob hodnocení nabídek
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Podrobnosti hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
6. Jazyk nabídky
Nabídka (vč. vzorové kupní smlouvy a dokladů prokazujících kvalifikaci) a ostatní písemnosti musí být předloženy v českém jazyce. Zahraniční dodavatel předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v původním jazyce s připojením jejich úředně ověřeného překladu do českého jazyka, tato povinnost se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.
7. Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
8. Poskytnutí zadávací dokumentace – popis předmětu dodávky, rozpočet a poskytnutí dodatečných informací
Zadávací dokumentace, bude zájemcům poskytnuta zdarma e-mailem na základě písemné žádosti, která bude mít náležitosti objednávky, zaslané kontaktní osobě na: email: verejnezakazky@tendra.cz
adresa: Ing. David Plíštil, Ph.D., MBA, TENDRA spol. s r.o., Legionářů 72/15, 276 01 Mělník.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta v elektronické podobě zdarma.
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci budou poskytovány na základě písemné žádosti zaslané nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek kontaktní osobě zadavatele na email verejnezakazky@tendra.cz.
9. Omezení subdodavatelů
Zadavatel má v úmyslu si vyhradit požadavek, že určitá věcně vymezená část plnění předmětu veřejné zakázky nesmí být plněna subdodavatelem – více v zadávací dokumentaci.
Ostatní údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace.
V Jáchymově, dne 7.8.2015
Název projektu: „Svážíme bioodpad z města Jáchymov“ Projekt bude spolufinancován Evropskou unií – Fondem soudržnosti a Státním fondem životního prostředí ČR v rámci Operačního programu Životní prostředí